شناسه خبر : 57860
شنبه 14 بهمن 1396 , 12:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقه "منشور انقلاب" برای خانواده جانبازان نخاعی برگزار می شود

آغاز مسابقه "منشور انقلاب" و انتشار سوالات مسابقه مقارن با شروع دهه فجر خواهد بود و عزیزان شرکت کننده تا ۲۲ بهمن فرصت خواهند داشت تا پاسخنامه مسابقه را ارسال نمایند.

فاش نیوز - با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب، انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان یک دوره مسابقه کتاب خوانی باموضوع" وصیت نامه حضرت امام(ره)" و تحت عنوان "مسابقه منشور انقلاب" ویژه جانبازان قطع نخاع و خانواده آنها برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی این انجمن، کمیته فرهنگی انجمن جانبازان نخاعی با تصویب هیات مدیره انجمن به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه "منشور انقلاب" را با استناد به وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری برگزار می نماید.

این مسابقه مختص برادران و خواهران جانباز نخاعی و خانواده (همسر و فرزندان) آنها بوده و خانواده جانبازان نخاعی شهید نیز می توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

بنا برهمین گزارش: آغاز مسابقه "منشور انقلاب" و انتشار سوالات مسابقه مقارن با شروع دهه فجر خواهد بود و عزیزان شرکت کننده تا 22 بهمن فرصت خواهند داشت تا پاسخنامه مسابقه را ارسال نمایند.

در جرئیات برگزاری این مسابقه فایل های مختلف وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام (ره) در قالب های متنی پی دی اف(pdf) و ورد (word) و ... در گروه های مختص جانبازان نخاعی در فضای مجازی و نیز در سایت انجمن و فاش نیوز ارائه خواهد شد تا شرکت کنندگان براحتی به محتوای وصیت نامه دسترسی داشته باشند. کتاب وصیت نامه نیز در کلیه کتابخانه ها و کتاب فروشی های شهرستانها قابل تهیه می باشد.

همچنین لینک گروه خاص مسابقه بنام "مسابقه منشور انقلاب" در نرم افزارهای پیام رسان سروش و تلگرام ایجاد خواهد شد تا علاقمندان بتوانند در باره مسابقه تبادل نظر نموده و پرسشهای خود را مطرح نمایند.

در این مسابقه 15 سوال ارائه شده و شرکت کنندگانی که به 12 سوال پاسخ صحیح دهند، در قرعه کشی جوایز شرکت داده می شوند.

این گزارش می افزاید: قرعه کشی این مسابقه در دو بخش انجام می شود. قرعه کشی اول از بین تمامی شرکت کنندگان حائز شرایط صورت گرفته و به هشت نفر از برندگان به هر کدام یک کارت هدیه 200 هزار تومانی تقدیم می شود اما قرعه کشی دوم فقط بین همسران جانبازان نخاعی که واجد شرایط شرکت در قرعه کشی باشند، انجام خواهد شد و به چهار نفر از آنان به هر کدام یک کارت هدیه 300 هزار تومانی اهداء خواهد گردید.

جانبازان معظم نخاعی و خانواده ایشان می توانندبرای سهولت در دسترسی به فایل وصیت نامه حضرت امام خمینی(ره) بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

C:UsersArchive9Downloads	humbnailDraw (8).jpg

 

برای نمایش کتاب ‏‎‎‎‏ اینجا را کلیک کنید ‏‎‎‎‎‎‏ ‏

 
 

ادعیه و مناجات ماه شعبان با نوای حاج میثم مطیعی + دانلوددانلود متن  وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (PDF)

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi